4/26/13

Poliça

Here it is, my  band of the month, nothing that you Coachella's fans haven't heard  before. This is Poliça and I'm just delighted, to me is emotive the mixture between electronic and R&B they get. I am thrilled by the tow drums Ben Ivascu and Drew Christopherson, also I think I want to marry the bass guy Chris Blerdan, and Channy Leanegh just seems to give them sense and direction through her lyrics and distorted voice.
This is their only album realised in 2012 "Give You the Ghost". The founders Ryan Olson also producer and Channy  Leaneagh met working in previous projects to Poliça and they are already working in  the next album. If you need further information reed the expert resource, or whatch them on youtube.
Enjoy!

Pues aquí mi banda del mes, nada que todos los aficionados a Coachella no hallan escuchado ya. Ellos son Poliça y yo simplemente estoy encantada, para mi es emotiva la mezcla entre R&B y electrónico que consiguen, me emocionan las dos baterías de Ben Ivascu and Drew Christopherson, creo que quiero casarme con el bajista Chris Blerdan y Channy Leanegh, parece darles todo sentido y dirección a través de sus letras y voz.
Este es su único álbum presentado en 2012 "Give You the Ghost". Ryan Olson, tambien productor  y Channy fundadores de la banda  se conocieron en proyectos anteriores a Poliça y se encuentran ya trabajando en su siguiente album. Si quieren saber un poco mas lean la fuente experta, o busquenlos en youtube.
Disfrutenlos!




1 comment: